четвер, 16 серпня 2012 р.

Модуль 6

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволяють учням спілкуватися з партнерами з різних країн світу через Інтернет; блоґи, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.

  Серед засобів спілкування можна використовувати різні сервіси для веб-конференцій, які не вимагають встановлення додаткового програмного забезпечення на локальній комп'ютер.
Найцікавішим для мене був розділ створення опитування. Це зовсім нова для мене робота, але має велике практичне значення та цінність у навчальному процесі. Я буду використовувати форми google і в проекті, й поза проектною діяльністю.
Невеликі труднощі в мене виникли в написанні коментарів до дописів моїх колег. Коментарі, як і дописи, повинні бути цікавими, інакше немає сенсу коментувати. Я вважаю, що у учнів також можуть виникнути проблеми щодо кормулювання змістовних коментарів. Потрібно буде ввести кілька вправ щодо роботи у блогосфері.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар